Tarieven – Tandarts Tan – Haarlem

Tarieven

Hieronder vindt u een lijst van prestaties, codes en tarieven vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit 1. De tarievenlijst geldt vanaf 1 januari 2020.

Tandheelkunde

Consultatie en Diagnostiek

Maken en/of beoordelen foto's

Preventieve mondzorg

Verdoving

Verdoving door middel van een roesje

Vullingen

Wortelkanaalbehandelingen

Kronen en bruggen

Behandelingen kauwstelsel

Chirurgische ingrepen (inclusief verdoving)

Kunstgebitten

Tandvleesbehandelingen

Implantaten

Uurtarieven ten behoeve van de bijzondere tandheelkunde en de Wlz

Abonnementen

Informatieverstrekking en onderlinge dienstverlening

1 Bovenstaande informatie is ontleend aan de officiële tariefbeschikking van de Nederlandse Zorgautoriteit, deze is altijd leidend. Pharmeon, de tandarts of de KNMT is niet aansprakelijk voor fouten in de gegevens of voor schade die het gevolg is van, of samenhangt met het gebruik van de gegevens.

Corona virus

Het KNMT, Nederlandse Maatschappij Tandheelkunde, adviseert ons om met ingang van maandag 16 maart 2020 en in ieder geval geldend tot 6 april 2020 de reguliere zorgverlening op te schorten en over te gaan op uitsluitend behandelen van spoed bij niet-coronapatiënten. Het is op dit moment van het grootste belang om sociale contacten zoveel mogelijk te beperken en daarmee het virus af te remmen. Dit betekend dat wij vanaf heden alleen geopend zijn voor spoed- en pijnklachten. Neemt u hiervoor telefonisch contact op met de praktijk. Voor pijnklachten buiten kantoortijden kunt u contact opnemen op 0900-1515. Zorg goed voor elkaar!